Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка

ГЕОГРАФІЯ

Bulletin of Taras Shevchenko National University of Kyiv

GEOGRAPHY

ТОРГОВЕЛЬНО-РОЗВАЖАЛЬНІ ЦЕНТРИ УКРАЇНИ: СУСПІЛЬНО-ГЕОГРАФІЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ

Мезенцева Н., Бура Т.

Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київ, Україна

Анотація:

Здійснено просторово-часовий аналіз функціонування торговельно-розважальних центрів Києва. Визначено функції торговельно-розважальних центрів. Виявлено сучасні риси, пояси та сектори концентрації торговельно-розважальних центрів Києва. Проаналізовано розміщення торговельно-розважальних центрів в містах України, виділено регіональні його особливості. Визначено чинники розміщення торговельно-розважальних центрів у містах України з використанням методу кореляційного аналізу. Виявлено особливості сприйняття молоддю торговельно-розважальних центрів як публічних просторів міст. Охарактеризовано історичні особливості та сучасні напрямки розвитку молів у світі.

Ключові слова:

торговельно-розважальний центр, регіон, чинники, територіальні відміни, концентрація

DOI: http://doi.org/10.17721/1728-2721.2014.62.10

Посилання:

  1. Mezentsev K.V., Mezentseva N.I., Bura T.L. Transformatsiya publichnykh prostoriv u velykykh mistakh Ukrayiny na prykladi torhovel’no-rozvazhal’nykh tsentriv [The transformation of public spaces in major cities of Ukraine by the example of shopping malls], Ekonomichna ta sotsial’na heohrafiya, Kyiv, 2011, Issue 63, pp. 174-186.
  2. Mezentsev K.V., Mezentseva N.I. Publichni prostory Kyyeva: zabezpechenist’ naselennya ta suchasna transformatsiya [Public spaces Kyiv: supply of population and modern transformation], Chasopys sotsial’no-ekonomichnoyi heohrafiyi, Kharkiv, 2011, Issue 11 (2), pp.39-47.
  3. Mezentseva N.I., Bura T.L. Terytorial’ni osoblyvosti rozmishchennya torhovel’no-rozvazhal’nykh tsentriv v Ukrayini [The regional placement features shopping and entertainment centers in Ukraine], Mat-ly nauk.-prakt. konferentsiyi z mizhnarodnoyu uchastyu «Rehion-2012: poshuk stratehiyi optymal’noho rozvytku» – Materials of the conference with international participation «Region 2012 Search for optimal development strategy», Kharkiv, 2012, pp. 39-42.
  4. Goss J. Once-upon-a-time in the commodity world: an unofficial guide to mall of America / J. Goss // Annals of the Association of American Geographers, 1999, Vol. 89, N1, pp. 45‑75.
  5. Goss J. The magic of the mall: form and function in the retail built environment / J. Goss // Annals of the Association of American Geographers, 1993, Vol. 83, N1, pp. 18-47.

Завантажити (.pdf)

Рекомендуємо цитувати цю статтю так:

Mezentseva, N., Bura, T. (2014). Тrade-entertainment centers in Ukraine: human-geographical research aspects. Visnyk Kyivskogo natsionalnogo universytetu, Geografiya [Bulletin of Taras Shevchenko National University of Kyiv, Geography], 1 (62), 41-45 (in Ukrainian, abstr. in English).